teisipäev, 15. mai 2007

Minu esimene blogi

Ei läinud kahte aastatki blogi loomisest, kui ma juba oma esimest sissekannet teen.... :) :)
Alustuseks hea seegi. Eelkõige ajendasid mind ennast käsile võtma kõik need kaunid blogid ja põnevad postitused....mille kõigega küll ei tegelda!! Aga hetk tagasi küsis Betty, et kas mul juba on oma blogi olemas. Ja kuna mulle meenus kunagi loodud blogi, siis ma nüüd selle kallale asusingi :)
Loodetavasti suudan ma siia kunagi ka mõned fotod riputada, sest eks aeg-ajalt saab ju ise ka midagi tehtud. Küll aga mitte nii tihti nagu mõned blogijad seda teevad. Ma üritan rahulikult võtta...see mul ka kindlasti õnnestub :)))

2 Comments:

Blogger Mari-Liis said...

Ootan põnevusega uusi postitusi ja pilte:D

17. mai 2007, kell 15:23  
Anonymous Anonüümne said...

Loe kogu blogi, paris hea

20. märts 2010, kell 19:49  

Postita kommentaar

<< Home

eXTReMe Tracker